Ser dubbelt...

Oj,oj..vilket pass det blev...Fy bubblan...
Men, på något sätt så går det mesta an här i livet, vad det än är som kommer i ens väg..och på något vis så gör det en starkare!! Min brukare har epilepsi..och brukar vara ganska anfallsfri, men nu på slutet så har det blivit några stycken..Jag har varit med om ett förut, och igår kväll fick hon TRE stycken!! Så det har varit ett tufft arbetspass..(säkert lika jobbigt för min brukare, men hon vet ju knappt inte om det!) Så just nu är jag riktigt, riktigt trött..Men det går ju lätt att åtgärda med sömn...så jag ska ju inte klaga allt för mycket, bra betalt får jag också!! Så nu ska jag sluta ällta...men jag måste ju som kvinna få bearbeta vad som hänt genom att prata(klaga) om det, eller hur!?


Vackra vårblommor, som jag tog kort på i Edshammar i söndags..hittade även en död mus och rådjurslortar, som jag tog kort på, men jag tror inte jag ska publicera dom ;-)

Ha en fortsatt bra tisdag nu allesammans!

Kram!

Postat av: IsaDora

Åh vad mysigt det är nu när det verkligen exploderar och alla blommor kommer fram! Jag längtar efter att fina blad och grön gräs också så blir det lite mer färg glatt :)



Haha jag hittade en död igelkott på vägen för någon vecka sen och tog kort. Hade tänkt och blogga om den lilla stackarn men struntade i det sen! Haha... Lika bra det!

Datum: 2010-04-20 kl. 16:44:33
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: