Oväder..

Bläe...busväder, aprilväder eller på ren svenska SKITVÄDER!!!
Skönt att det är favoritonsdagen idag..fast utan Greys ioförsig..=(
Men jag överlever!!
Gillar onsdagar..och det är ju inte bara för att Tobbe alltid jobbar och är borta, utan för att hälften av arbetsveckan är redan gjort, och nu är det bara två dagar kvar tills helgen kommer! Nice! Det kommer säkert att bli annorlunda sen när jag slutat som mat-tant, och jobbar på oregelbundna tider..men då får jag väl skaffa mig en ny favoritdag!!



Bjuder er på lite fina bilder till, som mästerfotografen tagit!!

Utbildningen idag, var sådär...har ju faktiskt ganska stor erfarenhet av epilepsi, så det kändes som om jag kunde det mesta som sades, men alltid trevligt att få träffa nya människor och se nya miljöer! Och betalt fick jag ju också, så varför klaga...?

Kram!

Postat av: Milijana

Måste bara säga att jag älskar dina fina bilder. De är helt fantastiska. Vilken fin familj ni er. Adina är vacker lilla prinsessa.

Saknar dig bossen.



Kramar och hälsa alla där.

Datum: 2010-04-21 kl. 17:55:02
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: