Noll på teknik

och mår inte 100%

Jag har fortfarande ont i magen och mår halvdant..inte kul alls..men det är bara till att bita ihop, och hoppas att det vänder snart! Jag har iallafall klarat av att jobba idag, och eftersom jag inte varit helt hundra, så har jag stängt in mig på kontoret och fixat beställningar!

Jag är självlärd på datorn, och tycker att jag lyckas ganska bra. Men nu har det hänt TVÅ gånger, när jag plockar ut minneskortet ur mobiltelefonen och jag vill lägga in dom senaste mobilbilderna så vill "den" lägga in ALLA kort...åhh vad trött jag blir... Är det någon som vet varför det blir så?

Här kommer iallafall två kort! 
Det första är till Johan & IsaDora:

En Thailändsk mataffär som jag & Ehlin hittade i Liljeholmensköpcentrum!

Och säga vad man vill om Cilla, men söt är hon:

Tobbe, han är fin han med! ♥♥♥

Kram!

Postat av: IsaDora

Nemen åååh! Fick verkligen en jag-vill-INTE-vara-i-Sverige känsla.... Men som sagt, vi kommer ju åka dit! Längtar du eller längtar jag? :)

Datum: 2010-04-15 kl. 16:53:11
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: