Lite bilder

..måste jag ju visa er..
Jag var uppe med tuppen i morse och tog en promenad mot stan (annars går jag faktiskt åt andra hållet, på mornarna!) Jag har bott i Uppsala i snart 14 år, och jag har aldrig varit och sett forsränningen, studenternas mösspåtagning eller ankracet.. jag vet inte varför, det har blivit så.. men till stor del har det berott på att jag har arbetat varje år sista april. Men i år fick jag iallafall se alla fantastiska flottar..dom stod fint uppställda vid åkanten i morse!

Sen fortsatte promenden i Luthagen..Där finns det ett hus, som jag tycker är helt fantastiskt..Jag brukar faktiskt inte SE hus, jag tittar mer på fönstren, och funderar över människorna innanför. Men det här huset har visat sig, sen första gången som jag såg det (för flera år sedan!)

Jag hoppas att ni alla har haft en bra sista april! I morgon är det maj månad!

Kram!

Postat av: Sara

Jag skrattade när jag läste inlägget eftersom det är just det där huset som jag och min sambo pratade om för ett tag sedan, men det verkar som jag helt har glömt bort var jag har sett det och det gjorde mig verkligen ledsen :( Det var roligt att se det igen i alla fall, synd bara att jag inte verkar hitta det! :)

Datum: 2010-04-30 kl. 19:08:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: