Hur man är...

...olika..
Jag tycker INTE om att använda handväska tex. och vissa älskar att briljera med handväskor i alla möjliga storlekar.. Själv vill jag ha allt i fickorna..nära tillhands och då (förhoppningsvis) hör/känner jag mobilen också!

Att ha full koll på vad som händer/har hänt på dagarna har jag också varit dålig på dom sista åren...skriver inte dagbok som jag gjorde förr..Jag bloggar och det är ju min dagbok för framtiden. När man jobbar samma tider varje dag, 9-15 så är det inte mycket som behövs skrivas ner i en almanacka..Jag och mina systrar har en tradition att göra våra egna årsalmanackor med bilder på våra barn, som jag brukar skriva viktiga saker i, men den hänger så fint i köket, inget jag släpar med mig precis..=)

Förra året någon gång i september skrev IsaDora om en sida på internet, där hon skickade efter sin almanacka, men sånt behövde ju inte jag..även om jag gick in på sidan och kollade www.personligalmanacka.se
Men vad har hänt nu då i mitt liv??? Jo, jag har så mycket olika jobbtider, att jag MÅSTE ha en almanacka, för att ha full koll..

Och idag kom den!!
Och för er som undrar, så kunde jag välja att ha den från april 2010-mars 2011 Hur bra är inte det?! Jag har på datorn skrivit in allas födelsedagar, så dom finns redan inskrivna i almanackan! Man fick välja på hur den ska se ut både på framsidan och insidan! Jag är jättenöjd! Nu ska jag försöka att ha full koll på mitt schema som PA och allt annat som jag behöver komma ihåg!
 
Nu får jag väl tänka om när det gäller handväska också...för almanackan, får absolut inte plats i nån jackficka..Hur olika vi är, men tur är väl att man kan ändra på sig och prova på något nytt, lite nu och då!

Kram!

Postat av: IsaDora

Sant så sant! Det är bra att prova lite nya saker nu och då! :) Den vart ju jättefin! Och det är ju verkligen perfekt att man bestämmer precis hur man själv vill ha den!

Det enda jag har att "klaga" på nu såhär i efterhand är att ett vikt A4 papper passar så bra i stora almenackor, jag som har sååå mycket papper får inte plats i denna lilla.... Kanske borde skicka in till dom som förslag att komma med den storleken också till nästa år? ;) Eller så kanske jag kan skaffa en pärm! :)

Vi får se hur det blir! Kram!

Datum: 2010-04-09 kl. 08:54:10
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: