Har 27 minuter på mig..

Innan vad...

Jo, innan det blir en ny dag och jag har ju lovat att försöka blogga minst en gång om dagen!
Så nu skriver jag fort, kan jag lova! ;-)
Minuterna tickar snabbt...

Jag har haft en kanonmysig dag idag! Tog tåget till huvudstaden och mötte upp Ehlin & Adina i Liljeholmens nya köpcentrum. Där passade jag på att klippa mig (ytterst lite...jag vill ju inte behöva skaffa mig hårförlägning, riktigt än..hihi!) Vi åt lunch och strosade runt i lite affärer. Sen åkte vi hem till deras lägenhet i Hägerstensåsen!

Jag kan bara sammanfatta dagen med ett stort MYYYYYS, mysigt att få kramas och gosa med Adina, mysigt att få snacka med min allra bästa vän och fantastiska dotter Ehlin! Och sen att Alfonso kom hem efter sin arbetsdag och bjuder svärmor på godis...hur bra är inte det...=) MYYYYYS


Tack för en härlig dag!

Ps. Jag hann...har 16 minuter tillgodo!! I´m good!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: