Gilla´rt

..Som kidsen säger numera..
Det blev inget blogginlägg igår..Sorry för det, om det nu är någon stackare som lidit utav att inte få läsa något!

Igår jobbade jag iallafall klart mitt 22 timmarspass, och samtidigt är mina 13 jobbdagar i sträck till ända. Så, skönt! Nu är jag ledig i två dagar och sen jobbar jag som PA igen, innan jag tar lite påsklov! Då ska jag iallafall passa på att åka till Stockholm och mysa med Adina & co! En tur till Dalarna kanske det också blir..

Efter jobbet så blev det kalas och mys med alla nära och kära! Vi firade mamma som nyss fyllt 65 år, och det gjorde vi på Amazing Thai! Vi tre, harmonysisters och våra familjer kunde alla komma! SÅ MYYYYSIGT! (och gott!) Efter restaurangbesöket så gick vi hem till mig och här bjöds det på kaffe, blåbärspaj och vaniljsås! Mums!
Såå underbart med allihopa! Jag säger det nog inte så ofta men nu gör jag det; -Jag är så stolt och glad över att få tillhöra en så stor och fin familj, och jag älskar er allesammans!

Tobias, Johan & Fredrik åkte och gymmade på kvällen, medans jag och Jennie myste med våfflor här hemma, när killarna var klara så åkte vi hem till Johan & IsaDora och där bjöds det på snacks och film! Underbart mysigt!

Idag vet jag inga planer, men med det här vädret som vi nu har så är man ju jättesugen på att ta fram GRILLEN!!? 

Här kommer iallafall lite bilder från gårdagsmyset!

Suddig men jag gilla´rt!

Två snygga rumpor...

Födelsedagsbarnet..(bara pensionär ju!)

Tre fotografer, fyra kameror och fyra stycken, som ska kolla åt samma håll..Noep, det gick inte!

Alfonso som Hackehackspett..in i bilden bara! =)

Ulrika, Fredrik & Johan

Ja, ja..Fredrik...=)

Underbara Isabella, Madelene & Albin!!

Lika underbara Jennie, Anders & Conny

En ny funktion på Iphonen upptäcktes och fikastund!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: