En grålördag..

fast egentligen så gör det ingenting...
 
Jag har hunnit med att tvätta (fast jag försov mig i en timme..hrmf..), powerwalkat till affären och handlat, tränat tillsammans med Johan, varit på Plantagen och handlat penseér, planterat panseérna i krukan på "baksidan"

Trots att jag varje år lovar mig själv att inte köpa några sånna blommor, så "åker jag dit" iallafall...Dom är ju så söta och fina till en början, sen vet jag inte vad som händer...det är då jag lovar mig själv att inte köpa några nästa år...men, men..shit happends..!

Nu ska jag laga "Barbro mat", har två hungriga söner, som jag tänkte bjuda...och för er som inte vet vad Barbro mat är, så kan jag meddela att det är en helt fantastiskt god köttfärslimpa som Barbro lärt oss att laga, och som hon (nästan) alltid bjuder oss på, då vi träffas! (jag tror hon skulle få höra, om hon inte bjöd oss på den!)

Ha en bra lördag allesammans som är här och läser min blogg!

Kram!

Postat av: IsabellaPousette

Hejhej Moster :)

Hoppas ni kommer imorgon .

Jag hoppas också att du kan vara med på min tävling på bloggen :)



harre bra puss

Datum: 2010-04-10 kl. 22:36:19
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: