Det varnas för...

..tro det eller ej, men det ska komma mera SNÖ

Idag är det sita dagen som det är "lagligt" att ha vinterdäcken på..så jag undrar hur det kommer att bli på vägarna om det nu verkligen kommer mera snö?? Ja,ja det får bli morgondagens beskymmer!

Igår "säckade" jag ihop totalt..ont i magen och jag sov mest hela gårdagskvällen, först i soffan, sen i min egen säng, fryssen och svettades om vart annat..Jag lyckades att titta på Greys Anatomy, den första kvarten, sen har jag somnat igen...Jag undrar vad det blev för fel??
Jag mår bättre idag.

Igår gjorde Ehlin Och Alfonso ultraljudet på nya bäbisen....Så den 14 september 2010 är det beräknat att komma en....KILLE!!



Jag hade självklart blivit lika glad om det fanns en till tjej därinne i hennes mage...för glad och upprymd är jag att få bli mormor en gång till!!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: