Vilken helg!

Oj, vilken helg jag har haft...
Vi åkte ju till Falun redan på fredagmorgon,(vi=Jag, Tobias & Jennifer!) och det var en FIN men jobbig begravning..Sorglig, men samtidigt ljus och fin!
Är glad att jag gick på den och fick säga mitt -Hej då, till Ingrid!

Fick ju samtidigt en date med mina systerystrar och mamma ♥

Sen så, bar det vidare norrut!! Genom skog, skog, skog, berg, berg, berg och dalar, dalar, dalar och så lite mera skog!! Men det går ju lätt att köra (för fort...!)

På lördagen var det konfirmation för Josefin!! Så härligt och så fantastiskt att få vara med!!

För en utomstående, så är det kanske konstigt att JAG är med...men för den som känner Helene (och Martin) så är det inte alls konstigt!! En underbar familj som jag är OERHÖRT glad att få vara en "del" av! Jag fick ju frågan på festen, vem jag var...och som sagt, det är ju säkert konstigt..

TACK HELENE, JOSEFIN, MARTIN & DENNIS!!


Utsikten från deras hus.... Sagolik!






Konfirmanden!!

Turistbild på mig & Jennifer!!

Turistbild på Johan, IsaDora, Tobbe & Jennifer!


Syskonskaran!

Plus lillebror Dennis!

Adina berättar hur jobbigt det kan vara att inte få sova när man vill...eller nått...Underbart att lyssna på iallafall!!

Massor med goda och fantastiska tårtor serverades efter en Tacobuffé! Mums!

Adina kom i och myste med mig i morse!

Sen avslutar jag bildkavalkaden med en solnedgång!


Nu ikväll fick jag veta att min morfars syster har dött... Vera! Så det blir nog till att gå på en begravning till.. Fy..

Men jag ska inte låta det förstöra min glädje jag känner över allt jag har varit med om i helgen!
Tack alla för en härlig helg!

Tack för kaffet i Bjursås också!!=) Alltid lika kul att ses!

Kram!


Postat av: isaDora

Vad fina alla bilder var ! Tack för en trevlig helg!! Kram!

Datum: 2009-09-20 kl. 07:33:38
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: helene

tack för att du var med o firade dagen med oss. betyder så mycket för oss alla!!

Datum: 2009-09-20 kl. 10:27:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: