Snott en bild..

Men kunde inte låta bli!!
Hon ÄR UNDERBAR:


Mitt underbara barnbarn!!

Kram!


Postat av: Ann-Louise

Ja, verkligen!! Förstår att du är stolt :))

Datum: 2009-09-17 kl. 22:55:21
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com
Postat av: carola

Ja hon är JÄTTEFIN!Det gjorde dom bra, Ehlin och Alfonso =) Min dotter är också jättefin. Hon var så duktig här på jobbet med mej idag och vi har alla skött oss exemplariskt och haft en fin dag. FAst vi saknar dej ändå. Såklart!! Ha en härlig helg och hälsa dom jag känner. Kraaaaaaaam.

Datum: 2009-09-17 kl. 14:51:51
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/
Postat av: Magdalena Henriksson (Rönn)

Visst är det livets efterrätt!Johanna har en liten tjej som heter Li hon är 3 1/2 år nu,hon fick henne väldigt ung (17 år)men det har fungerat väldigt bra.Vi hämtar henne på dagis på dagarna för att det inte ska bli så långa dagar för Li,och på fredag kväll ser jag fram emot en sovmorgon på lördag men på söndag har jag redan börjat längta.

Datum: 2009-09-17 kl. 02:10:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: