Överaskande söndag

Efter en liten sovmorgon, så tog jag en morgonprommis och softade med frukost, då Ehlin ringde och frågade om jag ville komma ner på stan innan hon skulle åka hem..men hon har inte åkt hem än!! Johan & Alfonso är verkligen i renoveringstagen i Hägersten, så jag får faktiskt nattgäster!! En härlig överaskning!! Synd bara att jag har glömt kameran i Salabacke..
En lugn och skön söndag, vi har käkat massor med godis, chips och kinapuffar...hrmf... Vi har kollat på en helt otroligt bra SVENSK film, "Män som hatar kvinnor". 5 stjärnor av 5 möjliga! SE DEN!


Fortsätt att ha en bra söndag nu!

Kram!

Postat av: isaDora

Den filmen är verkligen jättebra! Ska vi gå och kolla på flickan som lekte med elden efter vi kommit hem från Norge?? Den har ju premiär nu på fredag.. Synd att du glömde kameran! Men det är ju lugnt att komma och hämta den även om vi inte är hemma.. bara traska in! Bara att undvika röran här ... ;) Kram!!

Datum: 2009-09-13 kl. 12:45:46
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Skövde

Datum: 2009-09-13 kl. 19:36:09
Postat av: Skövde

Är jag den enda människan i världen som inte tyckte att den var så jätte bra eller??? Hmm, fel på mig?? =)

Datum: 2009-09-13 kl. 19:37:09
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: