Jag är ledig...

Hur gör man....Vad gör man....???
Jo, man låter väckarklockan vara på, som vanligt, man går upp som vanligt...och sen ser man hur dagen blir..för den kan ju bli hur som helst..

FÖR JAG ÄR LEDIG!!!!!!!!!!!!


Jag har snart en dejt med tvättstugan, det är Ullvamarknad ute i Ullvakvarn, och systeryster är på besök hos mamma, så dagen kan bara bli hur bra som helst! Toppen hade det varit om favvotjejerna kom!! Men det vet jag inte om dom gör än, så där hoppas jag fortfarande!

Igår tog jag en prommis (efter att ha cyklat hem förstås!) ner på stan..jag slog till på tre kuddar till (på Indiska, köp tre och betala för två!) det börjar att bli riktigt modernt och mysigt i mitt sovrum nu!




Kram!

Postat av: Ehlin

Åh va glad jag blev av ditt inlägg!!! Märks att du är glad!!! Älskar dej du är bäst!!!

Datum: 2009-09-05 kl. 09:18:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: