Höstfärger

Är ju ingen mästerfotograf, men hoppas att färgerna "kommer fram" på dom här buskarna, som är vid vägen, när jag cyklar till jobbet!



Idag vet jag inte vad jag ska hitta på..en hel lördag, alldeles själv (Tobbe har åkt med Johan till Ehlin & Alfonso!)
Dejt med tvättstugan, har jag just nu iallafall, sen får vi se, vad som händer!
Ha en bra lördag allihopa! Njut av höstfärgerna och vädret, dom sa nyss på Tv4-vädret, att höstrusk kommer nästa vecka...



                      - Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen
- Människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt
- Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3
- Lårbenet är lika hårt som cement
- Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens
- På varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier
- Kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen
- Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står

Kvinnor har redan läst färdigt detta mail.
Männen tittar fortfarande på sin tumme. :-)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: