Härlig måndag!

Har haft en bra dag idag! Cyklat till jobbet, (som nu känns som en bra vana!) jag har tagit in IsaDora som vikarie i några dagar, inte nog med att jag är hennes svärmor...nu är jag hennes "boss" också!! Fast jag tror att jag sköter mig rätt så bra, på båda fronter, faktiskt!! =)
Vi cyklade hem tillsammans och åkte sen ut till Fullerö...Åhhh, jag gillar den affären, skarpt!! www.fullero.nu

Kan meddela att snart börjas det med julpyntet!!

Tycker att det känns lite mysigt i år, eftersom jag får "leta" rätt på nya ställen att ställa julsakerna på!! Och chans att köpa lite nytt, om det nu skulle vara så att mina gamla saker INTE ALLS passar här!! ;-)

Jag har haft en härlig dag idag, både på jobbet och sen efteråt! Tack IsaDora!!




Fick äpplen igår, av Hans-Erik..så funderar allvarligt på att göra en paj...(måste, vara tokig!!)
Fast plommorna, dom är beroende framkallande! ;-)


Kram!


Postat av: isaDora

Ååååh plommon!!!! Fy vad MUMSIGT!!

Det blir ju alltid först 1 och slutar med 5 i ett naffs!

Tack för arbetsdagen bossen, och shoppingrundan svärmor! Varit jättetrevligt (som alltid) att hänga ed dig idag! Kram på dig!

Datum: 2009-09-28 kl. 22:49:27
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: isaDora

ps. Gör en paj! Så kommer jag och äter en stor bit! :)

Datum: 2009-09-28 kl. 22:50:51
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: