Cykeln lagad!

Snart är det slut på ursäkter...nu är cykeln lagad..Jag blev 600 spänn fattigare...men, skönt att få den lagad iallafall! Jag har verkligen slappat till när det gäller träning, men som ni alla förstår så har jag faktiskt inte haft tid och ork, men nu är dubbeljobbet avslutat, så nu ska jag verkligen ta och packa träningsväskan och ta mig till Kraftkällan!! Och KANSKE, KANSKE cykla till Fyrislund...=/ Fast när jag väl, står där i valet och kvalet...bil-cykel....bil-cykel...och känner mig själv så...tar jag nog hellre bilnycklarna, än cykelnyckeln..men,men vi får väl se!! Har ju överraskat mig själv förr så...=)

Har ju redan en bra ursäkt för i morgon....ska fotograferas...vill ju inte sabba hår och smink...och Kraftkällan ligger åt fel håll...

Ha en bra onsdag allihopa!

Kram!

Postat av: IsaDora

Jag har 3 anledningar till varför du ska ta cykeln: Tjäna in pengarna du la på att fixa till den. Förbränner kalorier så då behöver det inte kännas dumt om du skippar träningen någon dag. Sen är det ju gratis! Så fort man bestämt sig att cykla så blir det jättelätt! :) Jag trodde aldrig att jag skulle välja cykeln över bussen och minst sagt Johan trodde det ;). Men det har jag bevisat eftersom jag knappt har åkt buss sedan mars.. Go for it svärmor! :D

Datum: 2009-09-02 kl. 07:00:56
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

U go IsaDora!!! Hoppas att du tog cykeln nu mamma!!! :P Älskar dej

Datum: 2009-09-02 kl. 08:32:41
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: