Tror kylan gjort mig tokig...

Ibland gör man ju saker som förvånar en själv...
Har lagat Tobbes absoluta favoriträtt:

Ugnspannkaka med fläsk!

Sen ni mina kära vänner och tvivlare, så har jag inte fuskbakat den här gången, utan gjort en alldeles egen äppelkaka!!

Bildbevis..? Ja, självklart tror ju knappt själv att det är sant...




Gött blev det iallafall!!

Sen har jag köpt biljetter till Almtuna-Leksands matchen i morgon.... Ska stå på hemmastå och heja på bortalaget!! Allt annat är slutsålt! Men kul ska det bli! Det måste vara den kalla luften som strömmat genom huvudet idag..! Sitter just nu och kollar på Leksands J18-lag som Conny filmar och lägger ut live på internet!! Hur coolt som helst, synd bara att LIF ligger under (Fredrik, står inte i mål idag!)

Kram!

Postat av: Ehlin

Ja, herregud va lite frisk luft kan göra!! Ha ha ha! Nu sitter man här på morgonen och e super sugen på din paj! Ses imorgon! Puss

Datum: 2009-10-01 kl. 07:41:31
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: