Kalasdag hela dagen!

Idag har jag verkligen träffat alla mina släktingar! Mina systrar med respektive och ALLA barnen, min mamma, pappa & Barbro! Riktigt kul! Vi har firat Albin och sen Johan!!
 
Jag har fått presenter jag med!! Conny fixade så jag slipper alla nätverkssladdar i hela lägenheten! Nu funkar ÄNTLIGEN mitt trådlösa nätverk! TACK CONNY!! Och Ulrika köpte en tavla åt mig som jag har kollat på länge, men inte känt att jag har haft råd med..plus att beslutsångesten har gjort att jag lämnat den kvar i butiken varje gång jag har varit dit och kollat på den..! (och kan erkänna att jag har varit där massor med gånger och tagit i tavlan, och sen lagt tillbaka den..=jag i ett nötskal!) TACK ULRIKA!

Här kommer lite kort från dagen:


Den här maträtten, kommer mina syskonbarn tro att det är den enda maträtten som deras moster KAN laga.. Pasta & kyckling i aijvarsås! Men det är den rätten som dom önskar sig, när vi träffas, så jag bjuder gärna på den!





Albin får massor med paket hemma hos mig innan vi åker iväg på nästa kalas! LEGO!!

20-åringen! ♥♥♥

Den absolut godaste Smörgåstårta som jag någonsin har ätit!!
Den var himmelskt god!
Bäst i test!
Suverän!
(IsaDora ÄR bäst!)

Min ögonsten! ♥ (Ehlin också förstås!) ♥




Sådärja´...nu har ni fått en bildkavalkad, av dagen som varit. Nu sitter jag här i min lägenhet, alldeles ensam och det känns bara tyst och trist, men jag är ändå så tacksam för alla som kom och allt jag fått!
Tack alla!

Kram!


Postat av: isadora

Jättefina bilder!! Så roligt att du får in så många.. :) Fattar aldrig varför det alltid ska gå så segt för mig och min dator?



Tack för snälla kommentaren på smörgåstårtan!!! ;) KRAM!

Datum: 2009-10-31 kl. 07:12:48
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: