Kaffedag!

Jag har haft en jättebra dag idag! Inte för att jag är förvånad, när jag har så duktiga medarbetare och kollegor, men Skolkursen, brukar vara ett stressmoment, speciellt när det ska fixas kaffe, te, mackor och bullar till 300-400 personer. Men i år verkar det vara färre besökare, och ett lugnare tempo..Plus att rutinen sitter i ryggmärgen på dom flesta av oss som jobbar tillsammans, så det har gjort en lååång arbetsdag till en härlig arbetsadag!
 
När jag skulle cykla hem, hade det redan blivit mörkt ute, och det är lite drygt att cykla i mörker tycker jag. Hann inte mer än hem och lägga mig ner i soffan i fem minuter, så ringer Johan och har låst sig ute.....Så det var bara till att slänga sig på cykeln igen och cykla till Salabacke och "rädda" honom! (IsaDora har åkt till Ed!) Så nu behöver jag absolut inte ha dåligt samvete, för att jag inte gymmat på Kraftkällan!! Cyklade sen till Luthagen och handlade och sen hem igen! Phu! Men nu blir det en slökväll..framför tv´n!


Imorgon är det en till kaffedag, sen så...ska jag ha HÖSTLOV!!

 

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: