Jag är trött idag, fast...

...jag orkade shoppa loss lite efter jobbet!!
Har gått och kollat efter en Vinterjacka ett bra tag nu, så idag slog jag faktiskt till! 
Jag ringde till två personer innan...Först till Jennie, för hon har en likadan och sen till Ehlin för att få lite moraliskt stöd..Den var rätt så dyr..och eftersom jag har beslutsångest,(och lite pengar!) så behövde jag någon som pushade på mig!! Tack Jennie & Ehlin!


Jag är riktigt nöjd faktiskt (inte över bilden, för jag ÄR trött... och det syns också!!)
Jag undrar om inte IsaDora också har en...Hmmm...kanske måste kolla med henne också??!!

Nu ska jag fortsätta att tvätta i tvättstugan och sen ska jag slänga mig i soffan och där kommer jag garanterat att somna!!

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Super fint juh!!

Datum: 2009-10-19 kl. 19:28:47
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: isadora

Yes, me have! Fast en beige... Är dock lite besviken för att sömmen har spräckt vid fickan och den är ju bara ett år gammal! Trodde den skulle hålla mycket bättre! För Everest är ju ett bra märke, och den värmer ju bra! Men förhoppningsvis så var det bara min!



Du var superfin i jackan! :)



Kram!

Datum: 2009-10-19 kl. 08:18:24
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: jenniemelander

(y)

Datum: 2009-10-19 kl. 19:01:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: