Hemma i Uppsala igen!

Såå, skönt att när "Beslutsångestens Drottning"(=jag) väl har omprövat sina beslut....så blir det så bra!!
Har haft en härlig och mysig helg i Leksand! Känt mig lite nyttig också, eftersom jag lyckats att skruva ihop Ikea-möbler,  bytt alla knoppar på skåpluckorna i köket, planterat om blommor och satt upp gardiner..!



Det är en fin lägenhet som Fredrik ska få flytta till! Mitt i Noret, ligger den, så han får närmare till både skolan och hockeyn! (och alla affärer, fast det tror jag inte att han bryr sig så mycket om..!)

Idag har det blivit TVÅ Ishockeymatcher!! Fredrik var reserv i första matchen (som Leksand vann på straffar med 6-5!). Den andra matchen stod han, och Leksand vann då också, med siffrorna 10-4! FREDRIK ÄR KUNG I MÅL!!

Sen blev det en (alldeles för) snabb bilresa hem! När jag åkte upp igår, så köpte jag Takidas nya skiva som har gått på högsta volym hela resan!! Härlig musik att köra till!

Wrooom...

Nu ska det bli sängläge... och jag hoppas att nästa vecka går lika snabbt som alla andra veckor...för sen är det höstlov, veckan efter det!!

Kram!

Postat av: Ulrika

Tusen tack för all hjälp i helgen! Vi ses snart igen!

Kramar i massor <3 <3 <3

Datum: 2009-10-18 kl. 10:45:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: