En lång dag!

Har precis kommit hem... och klockan är 20.00, så det blev en låååång dag idag! Jag har jobbat som vanligt, fått bearbetat Miljökontorets besök från igår, genom att älta...=)!!
Hon ringde idag förresten och sa att hon minsann ska följa upp oss...!

Efter jobbet så cyklade jag hem till Johan och kollade hur han mådde (-bra!) och "lånade" min egen bil, och åkte till Ikea en stund! Där köpte jag lite ljus, så att jag kunde göra iordning på min byrå i V-rummet! Älskar när man kan tända en massa ljus och ha det mysigt och varmt! Det ser nästan ut som ett altare...!

Efter Ikea-besöket så blev det lite mer "jobb", ett Husmorsmöte hos våran matleverantör i Ulleråker! Alltid lika trevligt att träffa alla andra mat-tanter och äta god mat! Sen åkte jag tillbaka till Johan och hämtade min cykel och cyklade hem i mörkret...Gillar inte mörkret...har alltid varit lite mörkrädd, men det har blivit bättre med åren..!

Nu slappar jag framför datorn, kollar på Ishockey (Conny filmar och sänder live!! Me like!), Leksand-Huddik 5-0, står det just nu och det är Fredrik som håller nollan!! Han kommer bli så STOR i hockey...jag lovar!! Lägg hans namn på minnet...för er alla som läser min blogg och inte känner honom (eller är släkt med honom)!!

Ha en bra torsdagskväll allesammans! I morgon är det fredag igen och en ny helg med två lediga dagar som väntar på en! Jag har faktiskt ingen aaaning om vad jag ska göra... Nån som har nått förslag??

Kram! 


Postat av: isaDora

Wohohooo! Go Leksand! Duktig Fredrik är.. Ser fram emot att få se honom i mål.. har ju tyvärr inte gjort det än! Kram på dig svärmor!

Datum: 2009-10-08 kl. 22:41:53
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: