En härlig släkt!

Jag är glad att jag har en sån fin familj och en härlig släkt...självklart finns det knäppgökar även i min familj (=jag!) Jag miste min mormor & morfar 1993 (dom blev bara 73 år gamla..=/) Men även bland deras syskon har det varit en bra sammanhållning, även gentemot mig och mina systrar! Idag kom en av min morfars bror och hans fru (Alvar & Karin) och hälsade på, och det är SÅÅ roligt att dom orkar och vill! Min underbara systeryster och den snyggaste fjortisen på jorden kom också hit! (I morgon kommer resten av familjen och vi ska alla fira Johan!!)

Här sitter Karin, Alvar och Ulrika och kollar på alla kort som min pappa scannat in från 1966 och frammåt.

Min mamma, trots svininfluensavaccinet igår, så var hon pigg och bökade runt bara lite grann! ;-)

En vacker blomma fick jag av Alvar & Karin!

I morgon blir det kalas för hela slanten, det ska bli skoj! Fast det känns konstigt att det inte är jag som ska fixa festen, utan nu är det födelsedagsbarnet själv som bjudit in alla släktingar och grejat (jag vet inte ens vad det bjuds på!).

Kram!

Postat av: jennie melander

du kan vara fjortis älskade moster ;);) ses imorgon! <3

Datum: 2009-10-30 kl. 19:58:11
Postat av: jennie melander

du kan vara fjortis älskade moster ;);) ses imorgon! <3

Datum: 2009-10-30 kl. 19:58:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: