Trötter!

Tack & lov att det är fredag..fast det var väl igår som det var måndag??

Börjar känna mig lite hängig, och fryser och nyser! Men jag har inte börjat att böka runt än, så vi får väl hoppas att det bara är en förkylning som börjar komma! Fast jag blir ju lite nojjig, med all media bevakning av vaccinationer, som verkar vara en katastrof här i Uppsala och alla rykten om folk som blir sjuka!
Om jag kurar ner mig i sängen tidigt ikväll (Tobbe ska ha hit kompisar och invadera vardagsrummet) så kanske jag kvicknar till!

Fick precis veta att min favoritfjortis kommer att komma hit och BO här en vecka i december!! Det ser jag verkligen fram emot!! Hon ska praoa på Kvantum!

Det ska bli SÅÅÅ skoj att få rå om dig en hel vecka Älskade Jennie!


Ehlin har skrivit så fint på sin blogg http://ehlinl.blogg.se till mig.
Jag är så tacksam att jag har dig, är så stolt över dig och du är en fantastisk mamma och vän! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och saknar dig varje dag som vi inte pratar med varandra eller träffar varandra!


Ha en bra fredag allesammans!

Kram!

Postat av: jennie melander

vi kommer ha så kul :D! & om vi någon gång får tråkigt äre bara att vi sätter oss på ett tåg.. vi kan ju hamna vart som helst ;);)

jag älskar dej moster! <3<3

Datum: 2009-11-06 kl. 00:06:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: