Helg igen!

Orkar inte tjata om hur fort tiden går, men den fullkomligt RUSAR iväg!
En hel helg igen som ligger framför, och jag har inga som helst planer för vad jag ska göra.. Mår för en gång skull ganska bra, efter att i över två veckor mått risigt, så känns det riktigt bra! Själklart är jag trött efter en arbetsvecka, men känner INTE att jag håller på att bli sjuk, som jag har gjort länge nu!

En riksnyhet är iallafall att i morgon LÖRDAG den 21 november 2009 så kommer det att vara något gult på himmelen....tror det kan vara solen!!


Det ser jag verkligen fram emot!

Ha en mysig fredagskväll allihopa!

Kram!


Postat av: Anonym

Åh vad härligt med sol! Självklart ska man ju jobba då också.. Får försöka att få M med ut på en härlig prommis kanske?! :)



Ha en skön helg du med! Kraaam

Datum: 2009-11-20 kl. 15:49:55
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: