Arbetsmys!

Idag är det tisdag (om nu någon skulle han missat det!) det innebär att jag "måste" göra matbeställningarna!!
Mat till 700 personer ska göras, två maträtter varje dag, plus sallad och mjölk! Brukar kunna gömma mig i mitt otroligt lilla kontor, och sitta framför datorn och fixa allt, så det är det jag har gjort idag! Har inte ens bytt om till mat-tantskläder, utan sett ut som chefen på stället hela dagen!

Sen vet jag inte vad som hände, men vi bjöd in oss till Margot och beställde en kladdkaka på köpet! Och den var den godaste jag någonsin ätit!! Sååå fantastiskt god! Margots bakkonster och lagamatkonster är fantastiska!

Jag och Carola blev klippta av Affa, som är värsta proffset på klippningar (och att vara mat-tant!) och Margot skulle få slingor i sitt hår (resultatet får jag se i morgon)!! Det vara Carola I, som fattades, annars hade vi haft en riktig husmorsträff!
Tack för en trevlig eftermiddag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: