Trasig bil...igen...

Igår morse, när jag skulle åka till jobbet, så började motorlampan lysa i bilen...åhhh...det är en så jobbig känsla, inte bara att bilen kostar en massa pengar, utan att man blir beroende av andra människor...
Jag ställde bilen snyggt vid Bolandsskolan, och promenerade (i regnet) till jobbet.. Systeryster, är ju här och skulle till Stockholm, så jag har fått låna hennes fantastiska BMW..!! Åkte förbi min bil och startade upp den...och då minsann lyste inga lampor!! Tog en lååång promenad tillbaka till bilen och körde hem den!!
Ska lämna in den för en "felsökning" nu på morgonen...och jag HOPPAS, HOPPAS att det är något  lätt och billigt, som ska fixas till! Min ekonomi, pallar verkligen inte för fler utgifter!! (bläe)
Så håll tummarna, att det ska gå och fixa!!

Idag är det fredag igen, och i helgen kommer min tjocka dotter hit...det ska bli mysigt att få rå om henne igen!! Känns som om det var länge sen jag träffade henne, men egentligen är det bara typ två veckor sen..
Det ska bli högsommarvärme i helgen...DET ser jag också fram emot!! Och jag ser verkligen fram emot söndagen och Bufféfesten som jag ska ha!! Och Tobbes Rugbymatch på lördag.... Jaa..jag ser nog fram emot helgen helt enkelt!!

Så ha en bra fredag!
Så ska jag försöka uppdatera här hur det går för bilen...
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: