Moster...

...är jag och faster! Fast har varit moster längst, och det är faktiskt riktigt häftigt! Själva namnet känns ju gammalt (speciellt faster, tycker jag!) men jag är oerhört glad över att få vara någons moster och faster!! Nu har jag Jennie här och hennes kompis Emilia! Två fantastiska tjejer (fjortisar, så det fnittras mycket!!)!
 
Har prestationsångest, för jag vill ju inte att dom ska åka tillbaka till Dalarna och tycka att det är skittråkigt här..!!
Men än så länge så har vi haft det riktigt bra! I går åkte vi till Johan & IsaDora, kollade på en jätterolig film och käkade pizza! Idag tror jag vi tar oss till Stockholm och hälsar på Ehlin och kanske kollar på Tobbe som har sin första Rugbymatch! I morgon åker vi till mormor, och hälsar på!!

Jag har sovit gott i bäddsoffan, och flickorna sover (nog) gott i min säng (hoppas jag)!

Kram alla och ha en skön lördag!
Extrakramar till Fredrik, Jennie, Isabella, Madelene, Albin & Liam från er moster & faster!! =)


Postat av: Ulrika

Stockholm? Jag fick minsann rapporter att ni hamnade i Sala........!!!!!!! Haha =)

Datum: 2009-05-16 kl. 13:23:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: