Måndag & vardag igen då..

Efter en mysig helg tillsammans med "barnen" och deras respektive, så är det måndag & vardag igen..började dagen med att besöka Svarbäckensvårdcentral..en "vanlig"(!) cellprovstagning, i dom "undre delarna"..Men allt ska ju inte gå på räls här i livet, så blev remitterad till en läkare, för vidare provtagning...=/ Är egentligen inte orolig, men olustigt är det iallafall! Så håll tummarna!

Idag har jag och Tobias bott här i EN månad!! Det känns fortfarande kanonbra!!! Tiden har gått snabbt (som vanligt!), men ändå känns det som om vi har bott här hur länge som helst!! Så naturligt, på nått vis...
Jag och Ehlin var till Storvreta i lördags och det kändes inte konstigt alls, att sitta utanför och inte kunna gå in i nr. 40! Fick även se dom nya hyresgästerna, ett yngre par, med ett litet barn och en till på väg! Hoppas att dom kommer att trivas! 

Kram alla!


Postat av: jennie melander

mama och jag har kollat på tågtider till falun på lördag, är bara osäker på när jag ska åka hem, lördag eller söndag (:

men det lööser sej, ska prata med farmor och farfar om nästa helg också, hihi (:

ha detbäst älskademoster! <3

Datum: 2009-05-04 kl. 21:03:52
URL: http://jenniemelander.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: