Ingen operation!

Nej, operationen blev inställd för mamma, det hade varit alldeles för många akutoperationer på Ackis, så alla planerade blev inställda..Jag tror att hon fick en ny tid på tisdag! Tre timmar skulle operationen ta..=/ Men jag hoppas verkligen att hon ska kunna "komma tillbaka" efter allt det här och leva ett ganska "normalt" (vem gör det?) liv. Även om vägen dit, än så länge, är lite krokig och jobbig!!

Just nu så är både Phoebe och Cilla ute, på baksidan...Cilla hittar snabbt tillbaka och jag hoppas verkligen att gammelkatten Phoebe gör det också..Och att dom inte "förorenar" på någons uteplats/lekplats!!

Håret blev helt okej!! Ingen utväxt och dom gråa hårstråna är nu borta för en tid framöver!!

Ha en bra dag!

Kram!

Postat av: Ehlin

Skönt att de gick bra med katten! Pussar

Datum: 2009-05-07 kl. 07:20:18
Postat av: carola

Oj! Ursäkta att jag inte såg nyfärgningen. En anledning kan ju vara att jag fortfarande är helt fascinerad av din nya stil med läpp-penna och allt. Du är jättesnygg =)

Trevlig helg! Kram.

Datum: 2009-05-07 kl. 14:18:06
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: