Imorgon är det fredag....

Igår hade vi "vårfesten"...och för oss gick det riktigt bra!! Lite pyssel och trix, för att räkna allt (skink-klämmor, festis & banan) plus att 20 stycken "laktoser", ska ha egna mackor, och 8 stycken glutenallergiker, ska ha sitt och en vegetarian....Känner ju inte alla heller, eftersom dom kommer från två andra skolor till oss och ska vara med..Så lite bökigt blir det, och när vi väl var nöjda, och trodde att vi var klara, så kom det en glassleverans (det är alltså 450 personer, som vi fixar och donar till...) Så då var det bara till att börja om...börja räkna antal elever, och fixa allergikernas glass...Men som sagt, allt gick jätte bra!

Jobbade som PA på kvällen, och det gick också bra. Det enda negativa med det, är att jag missade Greys Anatomy..hihi.. Kommer förmodligen att missa reprisen också, eftersom jag ska ha alla mina kära medarbetare (& vänner) på buffé här på söndag, när reprisen går! Men jag överlever...förmodligen...=)

Ha en bra dag alla!
Kram!

Postat av: Ehlin

Nej nej nej, du får inte missa de 100ade avsnittet, åh så jag grät... Mamma du måste spela in reprisen!!! Måste måste



Puss

Datum: 2009-05-28 kl. 08:13:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: