Grå tisdag...

Jobb som vanligt...har serverat fantastisk skolmat idag...Kycklingfilé,dragonsås & potatis..Mums,mums..men det spelar ingen roll vad som serveras, så får man alltid höra nått knas från elevern.. "-Vad är det för nått??Är det fisk?"
Sen vill alltid deras (och även mina) ögon oftast ha mer än vad magen orkar..och sånt är ju också så trist..när det tjatas och gnatas på att få ta mer än vad portionsanvisningarna säger och sen slängs det MASSOR med mat...och då menar jag MASSOR!! Ja,ja...thats life..

Idag har dom ringt från läkarmottagningen, och det gick ju skitsnabbt, så nu blir jag ju ännu oroligare..Fast tiden blev i början på juni, så det är väl ett gott tecken!?

Nu ska jag gå till tvättstugan och fortsätta med tvätten...innan jag däckar framför tv´n i den sköna soffan! =)

P.S. I morgon ska jag försöka hämta "hem" Phoebe från Johan...undrar hur han kommer att klara bilresan? Hoppas att det går bra iallafall, för sen måste jag till Ackis, där mamma, läggs in igen i morgon, för operation i armen =(
D.S.

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: