En trevlig Valborg! =)

Igår så jobbade jag (som vanligt!), blev klippt av Jasmine (tack!) och sen kom Ehlin, Alfonso & Crusse...!!
Vi var bjudna hem till Johan & IsaDora..så kul och fantastiskt trevligt och SÅ GOD MAT!!
Det känns konstigt, samtidigt som det är en del av livet, att ens barn har vuxit upp, flyttat hemifrån och skaffat sig egna liv, jag är iallafall otroligt stolt över alla tre, och ÖVERLYCKLIG att jag fortfarande får vara en del av deras liv...!!
Vi åkte till majbrasan i Gamla Uppsala och tittade, men precis när vi kom fram så började fyrverkerierna..och Crusse blev rädd, så vi åkte därifrån, till Kvantum och terroriserade Tobbe på jobbet! ;-)

En fantastiskt trevlig och härlig avslutning på april-09 (förra året satt jag hemma ensam och kollade på tv´n...!)

Trevlig 1:a maj alla!

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: