Tänkte fortsätta spackla...

...för det var rätt så kul...men nu har mörkret hunnit komma, och Johan har tagit bort lampan..(ursäkter,ursäkter!)

Idag har jag ÄNTLIGEN tränat på Kraftkällan, efter ett (ofrivilligt) långt uppehåll, kanonförkyld och sen bilen som varit trasig, men idag hade jag slut på ursäkter, så jag är garanterad med träningsvärk imorgon...hehe..!

Annars är det en ny vecka, med nya möjligheter, men det känns som om det aldrig tar slut..Allt strul och allt som bara hopar sig i livet, men jag har ju ältat allt det här redan, så ska försöka fokusera på målet.. Lätt eller hur...NOT!

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Hejsan!

Du e rolig du, nu i helgen e de packning som gäller och du kommer tyvärr inte undan nu ska alla skrymslen och vrån packas och kastats!!! :P

Love u!

Datum: 2009-03-16 kl. 07:49:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: