Sköna söndag...

...fanns det faktiskt ett TV-program som hette, för hundra år sedan...minns inte riktigt vad det var, men typ det som Tilde DePaula har nu tror jag att det var!?

Min söndag har varit helt okej, har tagit fram (hör och häpna..)  2 flyttkartonger, fyllt dom dessutom...yeah..!! Bokhyllan börjar se rätt så tom ut, men det finns mycket kvar..pust... böcker, VHS-vidios (heter det så?) och massor med kort och prydnadssaker! Men är stolt att jag börjat iallafall!

Trodde ni det var mina? =)
Nix, det är hemma hos Carola & Willy det såg ut så här igår!

Ny vecka och nya utmaningar och möjligheter, som väntar i morgon..jag hoppas att jag får hjälp med min bil i veckan, så jag slipper vara orolig att den ska braka ihop! Bromsarna högerfram är helt slut och den har börjat att läcka olja(?)..inte bra, men som sagt jag hoppas på nån hjälte som kan hjälpa mig SNART! (och billigt, har verkligen inte råd med några dyra reparationer!) =/

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Göran hjälper dig gärna billigt. Har pratat med honom, hör av dig om du är intresserad =) Kram och lycka till med all packning

Datum: 2009-03-08 kl. 20:32:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: