Räkningsdagen....

Det är idag det...Kul....NOT....

Femtontusen i bara hyror...Shitpommesfrites...Klara det ni om ni kan....
Det är nog dags för att  bryta ihop (igen)....

Idag har jag varit till Phoebe och hälsat på..han var lite förvirrad och tyckte nog att det var konstigt att JAG kom och hälsade på...Senare på eftermiddagen fick Johan sin soffa.....Det ser jag fram emot att få se...kan tänka mig att det är KANONSNYGGT!!

Har även träffat mor idag, jag har varit moraliskt stöd, när hon fick hämta ut sin peruk!! Den var jättefin och kommer att passa henne jättebra!

Sen ett pass på Kraftkällan, innan jag åkte hem (märks det att ja INTE ville åka hem till räkningarna...?)

Idag har Tobbe gjort helt färdigt på Johans rum...TACK så mycket!! Hoppas nu att Uppsalahem godkänner allt (dom kommer på onsdag...)!! Håll tummarna! Tror även att Tobbe försökt sig på cyklarna i förrådet...Kan vara bra med varsin cykel, nu när vi blir stadsbor!! =)

Trevlig måndagkväll allihopa!
(Nu är det bara 1 ½  dag tills jag får hämta nycklarna!!) 


Postat av: Helena

Femtontusen i hyra -my god!! Hoppas det löser sig!

Datum: 2009-03-30 kl. 12:15:48
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: