Missade en dag!

Oj, jag missade att skriva lite igår...fast jag tror ni överlever utan mitt tjatande och ältande..eller?
 
Det händer egentligen ganska mycket i livet, varje dag...men det blir så mycket att jag inte riktigt hinner med.
Igår kom dom från Uppsalahem och besiktigade min lägenhet, den blev godkänd förutom Johans gamla rum, men det hade jag redan på känn att dom skulle säga till om. Så har att välja på "böter" på 2000kr eller få Johan att fixa om rummet!!
Eftersom jag har panik och ångest redan över dom dubbla hyrorna och alla andra räkningar(det börjar närma sig 20 tusen nu...GULP!) så får det bli till att utnyttja Johan och hans arbetskraft! Johan kom förbi igår och försökte fixa min bil. (som också kostar att reparera!) Det känns så konstigt, när han sen åker hem till sig, inte går upp på sitt rum och kollar på sin gigantiskt TV. Men jag vänjer mig väl, hoppas jag!?

Idag ska jag åka till min nya lägenhet och kolla! Eftersom jag inte minns och inte kollade efter viktiga saker (som te.x vart spisen stod och hur köket såg ut!) så idag ska jag försköka att låta bli att titta på deras möbler och kolla på hur verkligen LÄGENHETEN ser ut..!

Kan även meddela (om det nu finns någon som bryr sig?) att bokhyllans vitrinskåp nu är nedpackat! Alla filmer är fortfarande kvar, och det är bara för att jag egentligen inte vet om jag ska spara dom eller skicka iväg dom!

Ha en bra torsdag!
Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: