Fredag igen!!

Oj, vad tiden går fort...nu har första veckan i mars redan gått och det är fredag igen!!
Och JAA...jag ska packa i helgen...(Jag lovar..!) Men mest av allt ska jag kurera förkylningen som jag dras med, försöka sova ut i morgon bitti (har ju aldrig hänt förut, men försöka går ju!). Om jag känner mig bättre så ska jag även försöka ta mig till Kraftkällan..har inte varit där på jättelänge! Just nu har jag alldeles för mycket i livet, att jag bara inte orkat åka dit, plus att jag har känt mig snorig och febrig! (ursäkter,ursäkter...)


Snygg fjortisbild!! =)

Idag var jag på utvecklingssamtal med rektorn, han frågade vad som hänt i livet sen sist vi hade utvecklingssamtal för ett år sedan..Mitt svar blev...-Hur lång tid har vi på oss?? För tiden har ju inte bara rusat iväg, det har ju hänt MASSOR!!

Snart fyller jag år igen, men tack och lov, så blir det nog en lugn födelsdag i år! Inget jämt att fira, så det blir skönt, däremot har ju systerystrarna jämna födelsedagar båda två i år... =)

Trevlig fredagskväll och massor med kramar!

Postat av: Ehlin

Hello, hur gick de med att sova ut? Och hur går de med ditt packande? Jag har äntligen fått alla kläder på plats, garderoben blev super fin!! Love u! Pussar

Datum: 2009-03-06 kl. 12:43:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: