Faktiskt packat...

Fast bara lite...hugaligen, tog fram två kartonger, 1 stor till mig och 1 liten, till sånt jag egentligen inte vill ha kvar...det hamnade 6 saker i min stora kartong och minst hundra i den lilla..... -ÅHHHH nu står allt kvar på köksbordet...överfull....Så trött jag blir, på allt samlande...Varför är man sån hamster, när jag egentligen är en "slit & släng person"? En massa "brahagrejer" som det har visat sig på dom senaste 10-13 åren inte varit så "braha". Till och med pipmuggar som barnen hade när dom var små...nu kanske Ehlin vill ha dom...men ändå... varför sparar jag på sånt!!!????

I morse så glömde jag mobilen hemma när jag åkte till jobbet..sån konstig känsla, att jag till och med funderade på att vända på E4:an..men tog mitt förnuft till fånga och tänkte; att om någon verkligen vill mig något, så hittar dom nog mig iallafall... INGEN HAR RINGT!!! 2 sms hade jag när jag kom hem...alltså, så klarar man sig helt okej utan mobilen...Hur gjorde, och levde vi egentligen förr, innan mobilens intåg i våra liv!!?? Och då är jag inte alls lika beroende av mobilen som ungdomarna är idag...Men nästan! =)

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: