Vardagslyx...

...för mig är att kunna göra nått utöver det vanliga i vardagen...Som tex att äta nått gott på en restaurang, det spelar ingen roll om det är MAX hamburgare eller en kinabuffé (det är bara så skönt att slippa laga mat jämt!) Ett annat exempel är att kunna gå in i en klädaffär och köpa "den där" tröjan som skriker ens namn...bara för att man vill ha den..(fast egentligen behövs det inte!) Eller åka till IKEA och låta vagnen fyllas med "brahagrejer"..

Idag hämtade jag bilen IGEN, för tredje gången på bara två veckor..och 3000kr fattigare har jag blivit på kuppen...pengar som egentligen inte ens finns...men på nått vis så går ju allt iallafall..Tack & lov för det. Och jag hoppas att jag slipper ringa dit igen och säga att bilen inte fungerar...då bryter jag ihop... =(

Så vardagslyxen, som jag hade kunnat unnat mig..den sket sig rejält... Alla dryga räkningar kommer att komma på posten, vare sig jag har pengar till dom eller inte...(den här månaden är extrem, dessutom...)

Men jag har lovat mig själv att inte vara ledsen...det hjälper inte liksom...gråter gör jag ju iallafall, titt som tätt..
(senast igår kväll, när Greys Anatomy var på TV´n...förbaskade serie..) Ska försöka hålla mig över alla omständigheter och inte gå under dom...Dom finns ju här iallafall...

Kram!

Postat av: Ehlin

Ja, de e väl på tiden att du får vara lite Glad, börjar tröttna/gör mej ledsen på att ha en mamma som e deppig och olycklig. Jag håller tummarna för bilen nu! Älskar dej! (Shit va jag grät igår på grey´s)

Puss

Datum: 2009-06-11 kl. 18:18:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: