Uppe med tuppen!

Jepp.. efter att jag har kollat på Cityakuten och snyftat lite, så har jag sovit några timmar innan klockan ringde 4.45..
Uppe med tuppen, med andra ord!
Har jobbat som PA, och sen haft möte med dom jag ska arbeta med under sommaren..två unga tjejer, som knappt sa nått, så tack & lov att min Carola kommer vara med också!! Vi skulle byta telefon nummer med varandra, så jag och Carola frågade efter deras namn och nummer...dom frågade inte ens efter våra..Ja,ja..vi ska ju inte jobba TILLSAMMANS på det viset, men iallafall!!

Tobbe och jag har gått om varandra, sen igår eftermiddag..han jobbade igår kväll, kom hem när jag sov, jag har jobbat nu på morgonen, när han sov, sen hade han hunnit sticka till sitt jobb igen, precis innan jag slutade på mitt.. Så vi kan ju inte påstå att vi ses så ofta!!

Ute skiner faktiskt solen, fast om jag ska vara en riktig SVENNE och klaga lite så är det fortfarande kallt..burr.. Det är nått träd ute som "släpper" nått vitt, som flyger runt här utanför och det ser precis ut som om det SNÖAR..

Nu ska jag ta och tvätta (Tobbe har ju spelat Rugbymatch i ösregnet...så gissa om jag har en blöt och skitig tvätt..usch..)!!

Kram alla!

Postat av: carola

Åhhh så underbart och mysigt att bli kallad "min Carola" =) För du är ju min bästaste Kattis också.

Ha det jättemysigt med alla dina nära och kära i midsommar. Vi sticker till nån polare till Willy utanför stockholm, en stuga. Dennis följer med. Kul!

Kraaam!

Datum: 2009-06-16 kl. 14:04:48
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: