Nu har jag träffat undret!

Åhhh...hon ÄR så fin!! Nyfödda brukar ju se lite knepiga ut, men Adina är jättefin!



Jag älskar henne så mycket redan!!
Och Ehlin har varit fantastisk, och Alfonso också!! Perfekta föräldrar!



Ni som känner mig, vet våran historia, ni vet vad som hände 1995, då barnens pappa Tommy dog, hur vi ändå har kämpat och tagit oss igenom massor, både jobbiga och roliga saker!
Jag har sörjt färdigt, förlåtit och bett om förlåtelse. 
Brukar sällan titta tillbaka och vara ledsen över att han dog, men idag har jag verkligen gråtit...
En sorg i all glädje jag känner över att få vara Adinas mormor..

Konstigt, men jag har saknat honom idag...



Bjuder på en till bild på mitt älskade barnbarn (Johan har bättre bilder, som jag hoppas få snart!)

Hon är underbar!

Kram!

Postat av: Ingela L

Vilken skönhet... och stor kram till dig, jag känner ju inte din historia alls men förstår att det inte alltid varit lätt! Stor kram och styrka och njut nu mormor... :))

Datum: 2009-06-26 kl. 23:27:12
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com
Postat av: Ella

Å så underbart söt hon är och vilken lycka, tänk att du blivit mormor bara att njuta.

Förstår att det måste vara känslofyllt att sitta och hålla i den lilla, och att du en dag som denna saknar T.

Det är helt otroligt att barnen blivit så stora kommer ihåg när jag var och hälsade på er uppe på bb och höll i lilla Tobias.

Stora Kramar från mig & hälsa så gott till Elin!

Ella

Datum: 2009-06-26 kl. 23:50:18
URL: http://engsroom.blogspot.com
Postat av: Skövde

Ehlin har berättat lite om er historia, jag beklagar. Jag sitter här i tårar när jag läser ditt inlägg. Det är fantastiskt fint skrivet. Jag vet att du inte känner mig och jag känner inte dig. Men jag blir tagen av sånnahär stunder. Bättre blir det väl inte av att i min bakgrund spelas "You are not alone" med PopKungen. Hon är jättefin Adina!! Hon ser ut som en präktig bebis.

Kram till er.

Datum: 2009-06-26 kl. 11:19:58
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Helene

stor kram till dig.. du har varit en kanonklippa før dina barn, dom e så fina alla tre.. jag førstår hur du kænner dig.. kram kram

Datum: 2009-06-26 kl. 21:08:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: