Njuter av sommaren!

Det är ju helt otroligt vilket KANONväder vi har!! Njuter för fullt, har badat och solat på Fyrishov varje dag i en vecka nu, och det kan jag ärligt säga att det har ALDRIG hänt förut!!
Tänkte på det i dag, då jag klev upp vid 7 tiden, för att tvätta i tvättstugan, har dammsugit och gjort rent på toaletten, tagit reda på tvätten och efteråt promenerat ner på stan och inhandlat presenter (Alfonso fyller år i morgon!!) och fotoramar till några av korten som Johan har skrivit ut (SÅÅÅÅ FIIINA!!), hem och sen till Fyrishov!! Förr så var det svårare att göra sånna här saker, för det krävdes mer planering och "jobb" för att ta sig in till stan (buss eller bil, och då parkering) likaså att åka och bada, (pengar till parkering) eller ut till Björklinge (bensinpengar!). Nu är det så mycket lättare och jag trivs så fantastiskt bra!!

Efter badet idag så käkade vi (jag, Johan, IsaDora, Tobbe & Jennifer) på restaurangen Java..mums! (deras sushi är sådär..) och efter det hälsade jag på mamma som nu ligger inlagd på Hematologen, för att i morgon ska dom börja plocka ut stamcellerna, för att sen transplantera benmärgen!!


Jaa, det var min dag i stora drag..

Måste ju bjuda på en bild till...=)

Kram!

Postat av: Ehlin

Låter som att du hade en underbar dag!!! Älskar dej!

Datum: 2009-06-29 kl. 08:04:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: