Lite vardagslyx...

Bilen FUNGERAR!!!  Tack & Lov!!

Har varit privatchaufför åt min mamma idag, och jag var faktiskt jättenervös att bilen skulle lägga av, men den går jättebra nu!! SÅ SKÖNT!!
 
Efter lasarettsbesöket åkte vi till Gränbycentrum och kikade..Och jag fick min vardagslyx...FICK kläder av mamma! Jättefina, som jag kan ha nu i sommar, iallafall till systerysters kalas nästa vecka!! Yeah!!
Jag gör väl som kändisarna på deras bloggar...visar vad jag köpt/fått i bilder:


Det blev riktigt bra...den ena klänningen, måste jag nog ha i en större storlek..hrmf...tuttsen var lite för stora..
Men känner mig jätteglad över att ha FÅTT allt! Tack älskade mamma!
Ska skjutsa henne nästa vecka också...så det kanske blir en vana det här..hihi..

Kram!


Postat av: Ehlin

Superfina kläder!

Datum: 2009-06-12 kl. 15:08:55
Postat av: IsaDora

Det var verkligen jättesnygga kläder!! Tyckte speciellt om linnet/klänningen med smala axelband! :)

Datum: 2009-06-12 kl. 13:52:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: