Håll tummarna..

..och allt det andra som jag vet att ni gör...i morgonbitti ska jag till Gynekolog doktorn och kolla upp mina "undre delar" och se vad det var för konstigt som dom hittad där sist...hoppas att det inte är något allvarligt...och jag hoppas också att jag inte redan har hamnat i klimakteriet..Det är jag väl ändå för ung för...eller...
..Håll tummarna allihopa iallafall!


Kram igen!

Postat av: Ehlin

De kommer går super bra mamma! Oroa dej inte!

Love u!

Datum: 2009-06-01 kl. 19:05:02
Postat av: Ann-Louise

Tänker på dig. Det går säkert bra! =)

Datum: 2009-06-01 kl. 20:03:31
Postat av: Ulrika

Det kommer alldeles säkert gå jättebra! Jag håller tummarna! Komihåg att slappna av och andas...! Mycket kärlek <3

Datum: 2009-06-01 kl. 20:38:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: