Fullt hus & nu ensam igen...

Har haft nattgäster och fått äta frukost tillsammans (annars sitter jag alltid ensam i v-rummet och har tv´n som sällskap) En promenad till Luthagen i ÖSREGNET..och sen middag för HELA familjen...Nice!!
Fick till och med storfrämmande av systeryster, som inte varit hit förut...Helena och hennes två fantastiska flickor Bella & Madde!! SÅ kul!! Jag har bjudit på "Barbros köttfärslimpa" och färskpotatis..mums,mums!

Sen stack alla hemmåt och jag och Helena åkte till favoritaffären Fullerö!! (flickorna också, förstås!) Det är så kul att gå där och kolla...så mycket fint..perfekt en så otroligt regnig dag som denna! Helena fick ju presentkort, när hon fyllde år i maj, så hon shoppad loss!! Kul!

Men nu är jag ensam igen...

Och regnat har bara öst ner i två dagar nu...deppigt och tröttsamt värre...

Men tack för en skönsöndag alla!

Kram!

Postat av: Anonym

Tack själv!! Speciellt för den smarriga köttfärslimpan!!

Datum: 2009-06-14 kl. 13:55:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: