Bilen lagad=bilen trasig IGEN!

ÅÅÅHHHHH så förbannat trött jag blir!!! Hatar att vara fattig och hatar att vara ensam.....Fixade bilen igår för 1112kr, kanske inte så mycket pengar, men för mig är det MASSOR.. Åkte till Nyby, hem till Jennifer och hade en jätte trevlig studentfest, fick parkeringsböter på 350kr. (som Tobbe, lovade att betala! Tack så  jätte mycket! <3)

Blev uppringd inatt av Tobias, som hade missat sista bussen, från Skarholmen, och jag skulle hämta honom och Jennifer...
BILEN GÅR SÖNDER IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *F****J*****S****B**

Återigen.....det finns dom som har det värre.... Men i mitt liv är det här så NEDBRYTANDE som det bara kan bli...
Kommer aldrig att komma ikapp i ekonomin, hur jag än gör, hur mycket jag än försöker spara till en buffert, när jag hela tiden får lov att ta av den, för att ha till räkningar...Oroar mig för alla presenter, kläder och skor som måste inhandlas till alla roliga saker som händer i sommar...ÅHHHHHH så förbannat trött jag blir och LEDSEN!


Fast idag ska vi försöka att vara glada....det är ju Sveriges nationaldag...Yeah....


Blev inbjuden till Ehlin & Alfonso på lunch, så hade egentligen tänkt att ta bilen...men det SKET sig...så nu får det bli tåg istället ÅT RÄTT HÅLL.... (Hoppas jag!)

Näe nu måste jag sluta vara ledsen och gråta..tänka på det roliga idag och GÅ VIDARE, det är ju trots allt bara en bil, trots allt "bara" pengar som fattas..

Så...nu har jag fått beklaga mig...

Kram och GRATTIS SVERIGE, du gamla och du fria...!!

Postat av: Ehlin

Åh mamma, jag får tårar i ögonen av att läsa ditt inlägg. Jag Älskar dej! Du är världens bästa mamma!! Glöm aldrig de!!!

Tack så jätte mkt för idag! Uppskattar att du kommer hit!

Pussar

Datum: 2009-06-06 kl. 21:17:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: