Bileländet igen...

I morse hände det igen...att jag "tappar gas" och motorlampan börjar lysa...ÅHHHHHH vad trött och ledsen jag blir... Jag VET att det finns dom som har det värre...men jag har verkligen inga extrapengar att lägga ner på sånt här strul... Nu har jag lämnat in bilen till verkstaden här bredvid, (där jag bor)...och HOPPAS,HOPPAS att dom kan hitta felet och fixa till det BILLIGT!!
Inga krock incidenter idag iallafall!! En av dom jag höll på att krocka med igår, vid Bolandskolan, var en lärare på mitt jobb...hrmf... Vad säger man om det?? Tyckte att jag såg det redan igår, och idag kom hon skrikandes..och sa;
-ÅHH Katarina, vi överlevde.... Hoppas och tror att hon inte läser min blogg så jag säger det igen: IDIOT!!

En dag kvar...sen har jag SEMESTER!! Det ska bli så SKÖNT!!

Nu ska jag slappa en stund i soffan, innan jag tar nya tag..

Kram!

Postat av: carola

Tror minsann vår kära Katarina börjar få lite attityd? Me like!! =)

Kraaam!

Datum: 2009-06-03 kl. 13:07:19
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: