Trött idag också!

Och vädret gör en ju inte piggare precis!!

Har inte så myckat att skriva om idag..inga besök, att bocka av på listan, och jag har inte orkat gjort så mycket heller!
Jobbat hela natten, handlat frukost innan jag åkte hem, varit hem till Johan & IsaDora och kollat deras post, och sen en tur till mamma på Avd.50 på Ackis! Strax har jag en date med tvättstugan igen, innan jag ska jobba ytterligare en natt!

Och angående julen...det är lååång tid kvar tills jul, så jag kanske hinner baka lussebullar och hugga ner en stor gran och fixa sängplatser åt er alla, så varför inte... Fast jag skulle hellre mysa tillsammans i ett stort hus, med massor av rum, och kärlek och hoppa över lussebullsbaket...dom blir bara så torra iallafall..Fast man vet ju aldrig, hur livet ser ut i december...nya överaskningar, kanske väntar...!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: