Solen är tillbaka!

Så idag blir det en ensamdag på Fyrishov! Man måste ju passa på, när solen visar sig!

Bilen står där den ställdes sist... Min kära svärson har lovat att hjälpa mig, så jag hoppas att jag har en hel bil på fredag, då jag ska börja jobba! Vet forfarande inte VART, man fixar sånt, men Alfonso vet, hoppas jag...!

Igår lades mamma in på Ackis, och då satte dom in en sån där grej, som dom kan ge sprutorna i, utan att behöva sticka på nya ställen hela tiden (minns inte vad det heter..). Det hade varit jobbigt, för henne, men hon mådde efter omständigheterna bra. Idag börjar cellgiftsbehandlingen. Ska hälsa på henne i morgon (Hans-Erik, sköter påhälsningarna igår och idag, så vi slipper krocka med varandra......). Jag tror Ulrika kommer imorgon också!

Jag hoppas att solen lyser på er alla idag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: